Re: Gdzie mozna poogladac drozsze monitory?

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 18:18:24 MET DST

> W tójmiescie to nie wiem, na poludniu Polski to bym wiedzial. ;)

To moglbys uchylic rabka tajemnicy? Jestem w podobnym klopocie co tworca
watku - nie chce kupic monitora w ciemno. Mieszkam w Debicy i zaden z
lokalnych sklepow nie ma nic na PVA, S-IPS, a sprowadzic moga, ale jak sie
zdecyduje na zakup tego sprowadzonego :( . "Okoliczne" wieksze sklepy w
Rzeszowie w tym m.in. MM tez maja zbyt ubogi asortyment i historia sie
powtarza. W Krakowie jeszcze nie sprawdzalem. Czy tylko Krak mi zostaje?

Pozdrawiam
Paweł