Re: Marszczenie kopert

Autor: Andrzej <drucker_at_wytnij.kiki.com.pl>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 17:47:29 MET DST

Jeszcze raz dziękuję. Mnie interesują wyłącznie koperty DL (110 x 220 mm) i
C6 (114x162 mm).
Bez okienek. Warstwa klejąca skierowana jest do środka czyli absolutnie nie
ma kontaktu z bębnem.
Gdyby istniała możliwość wypróbowania wydruku na kopercie DL (jest ona dość
długa w stosunku do szerokości) byłbym niezmiernie wdzięczny za informację o
wyniku.
Drukarkę zamierzam kupić na początku przyszłego tygodnia więc mam jeszcze
nieco czasu.
Andrzej

Użytkownik "Wacław Koba" <koba_waclaw@czi.com.pl> napisał w wiadomości
Andrzej pisze:
> Niestety drukarka Samsung nie posiada opcji samodzielnej regulacji docisku
> wałka przez użytkownika. Wypróbowałem drugi nowy egzemplarz tego modelu i
> efekt jest ten sam.
> Mam nadzieję, że tak jak napisano powyżej drukarka HP 1020 będzie
> drukowała koperty bez problemu.

Dodam tylko, że nie używałbym kopert z foliowym okienkiem :), może się
rozpuścić. Te koperty co ja drukowałem miały format A5 oraz pasek
zakrywający klej, aby ten na bębnie nie zostawał. Lepiej nie ryzykować ;]

pozdrawiam