Dnia Fri, 20 Jul 2007 12:29:13 +0200 w f7q2um$rqu$4@flis.man.torun.pl
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał(a):
> > Jeśli dysk jest na gwarancji, to nie zastanawiaj się długo, tylko
> > go zanieś do sklepu/serwisu, dadzą Ci nowy i unikniesz wielu
> > niemiłych niespodzianek w przyszłości.
>
> A dyski Seagate do desktopów mają tej gwarancji 5 lat.
Nie wiedziałem.
opis jak sprawdzić czy Seagate ma jeszcze gwarancję:
http://www.asbis.pl/about/RMASeaga.cfm
mój niestety nie ma :(
-- kReceived on Fri Jul 20 17:55:10 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 20 Jul 2007 - 18:51:12 MET DST