Re: Lenovo Thinkpad seria Z a seria T

Autor: |Pio| <pio_wa_at__wytnij_o2.pl>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 17:18:39 MET DST

> Czy ktoś mógłby mi opisać różnicę pomiędzy tymi serami. Na pewno
> różnią się ceną :) co takiego Z nie ma co ma seria T. Drugie pytanie
> to w opisie serii Z pisze: "obudowa może być opcjonalnie czarna lub
> tytanowa" Jaka jest różnica między tymi obudowami i jak to sprawdzić,
> jest jakiedś to oznacznie?

o ile ja wiem, to ta "tytanowa" jest szara, a plastikowa czarna.

chciałem napisać, że "seria Z różni się od T tym, że ma panoramiczny
ekran", przynajmniej tak było, kiedy ja kupowałem swojego z61e...

ale porzejrzałem pare stron i to chyba uległo zmianie... jedyny wniosek
jaki mi się nasunął to to, że T są nieco lepiej wyposażone i mają
mniejsze matryce - w ogóle są mniejsze, bo Z61 są całkiem spore i cięzkie.

Tak czy inaczej seria "T" zawsze była tą z wyższej półki. "Z" to taki
młodszy wynalazek - ja jestem zadowolony.

--
Pozdrawiam,
P.W.