Re: Lenovo Thinkpad seria Z a seria T

Autor: <ammate_at_gmail.com>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 18:49:17 MET DST

On 20 Lip, 17:18, |Pio| <pio_wa@_wytnij_o2.pl> wrote:

> o ile ja wiem, to ta "tytanowa" jest szara, a plastikowa czarna.
>
> chciałem napisać, że "seria Z różni się od T tym, że ma panoramiczny
> ekran", przynajmniej tak było, kiedy ja kupowałem swojego z61e...
>
> ale porzejrzałem pare stron i to chyba uległo zmianie... jedyny wniosek
> jaki mi się nasunął to to, że T są nieco lepiej wyposażone i mają
> mniejsze matryce - w ogóle są mniejsze, bo Z61 są całkiem spore i cięzkie.
>
> Tak czy inaczej seria "T" zawsze była tą z wyższej półki. "Z" to taki
> młodszy wynalazek - ja jestem zadowolony.

Też nie to, ponieważ zarówno T jak i Z mają takie same matryce pod
względem wielkości i rozdzielczości. Przynajmniej taka jak mnie
interesuje czyli WXGA 12800x800 15,4'. Co do wagi to też nie to też są
one takie same, a przede wszystkim zależy to od baterii. Wszystko to
można sobie poczytać na głównej stornie nawet w wersji .pl Jednak nie
znalazłem odpowiedzi na moje pytania. Skłaniam się nad serią Z bo cena
dużo niższa a paramtery takie same.
pozdrawiam