Re: Co sie stalo z cenami laptopw

Autor: John Smith <js_at_js.org>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 12:22:06 MET DST

Najprawdopodobniej wszystko zależy od zastosowanych przepisów. Przepisy
w wielu sytuacjach zezwalają na rezygnację z transakcji, jeśli wywiesi
się lub w inny sposób poda odpowiednie zastrzeżenie. Być może w
rzeczywistym sklepie, jeśli towar jest wystawiony z ceną, to sprzedawca
ma obowiązek go sprzedać za tą cenę zgodnie z Kodeksem Cywilnym. Jeśli
towaru nie ma, to zawsze może powiedzieć, że towar się skończył a z góry
pieniędzy przecież nie musi brać. Gdy towar się pojawi na stanie to może
mieć już zmienioną cenę. Nigdy mnie ten problem nie interesował, bo nie
miałem takiej sytuacji, żebym na tym coś mógł skorzystać. Ostatnio
skorzystałem jedynie 40 zł, bo kupiłem parowar w promocji za 60 zł,
która trwała dwa tygodnie. Teraz kosztuje on 100 zł. Nie mam pojęcia
jaki jest zysk robienia takiej promocji jeśli się sprzedaje nowy towar
za pół ceny. Rozumiem wyprzedaże, bo to nie jest nowy, pod względem
myśli technicznej; mody, towar.