Re: Marszczenie kopert

Autor: Wacław Koba <koba_waclaw_at_czi.com.pl>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 09:21:02 MET DST

Andrzej pisze:
> Witam szanownych grupowiczów.
> Spotkałem się z przypadkiem w drukarce laserowej Samsung, że koperty po
> zadrukowaniu wychodziły pomarszczone.
> Aktualnie rozważam zakup której� z drukarek HP 1018, 1020 lub 1022 i obawiam
> się czy nie posiadajš one tej samej wady. Niestety żaden ze sprzedawców nie
> umożliwia przeprowadzenia takiego testu przed zakupem z uwagi na konieczno�ć
> rozpakowania kasety z tonerem.
> Będę wdzięczny użytkownikom tych modeli drukarek o informację czy opcja
> drukowania kopert działa bez marszczenia, ewentualnie o wszelkie inne uwagi
> [...]

Witam
Ostatnio na drukarce HP 1020 wydrukowałem ok 1000 kopert i żadna nie
została w jakiś sposób uszkodzona. Musisz pamiętać jednak aby używać
kopert z paskiem zakrywającym klej po to, aby nie zostawał on (klej) na
bębnie drukarki po rozgrzaniu. Może to była przyczyna marszczenia kopert
w Samsungu...

pozdrawiam