Re: Marszczenie kopert

Autor: Andrzej <drucker_at_wytnij.kiki.com.pl>
Data: Fri 20 Jul 2007 - 12:07:45 MET DST

Witam,
Bardzo dziękuję za informację. Myślę, że przyczyną silnego zagniatania
kopert nie była ich budowa. Do niedawna drukowałem te same koperty na
Lexmarku Optra E-312 (wieloletni staruszek) i nie było z nimi tak dużych
problemów.
Jeszce raz dziękuję za odpowiedź. Zdecyduję się na HP 1020 i mam nadzieję,
że będzie spisywał sięrównie dobrze.
Serdecznie pozdrawiam
Andrzej

Użytkownik "Wacław Koba" <koba_waclaw@czi.com.pl> napisał w wiadomości
Andrzej pisze:
> Witam szanownych grupowiczów.
> Spotkałem się z przypadkiem w drukarce laserowej Samsung, że koperty po
> zadrukowaniu wychodziły pomarszczone.
> Aktualnie rozważam zakup której? z drukarek HP 1018, 1020 lub 1022 i
> obawiam
> się czy nie posiadajš one tej samej wady. Niestety żaden ze sprzedawców
> nie
> umożliwia przeprowadzenia takiego testu przed zakupem z uwagi na
> konieczno?ć
> rozpakowania kasety z tonerem.
> Będę wdzięczny użytkownikom tych modeli drukarek o informację czy opcja
> [...]

Witam
Ostatnio na drukarce HP 1020 wydrukowałem ok 1000 kopert i żadna nie
została w jakiś sposób uszkodzona. Musisz pamiętać jednak aby używać
kopert z paskiem zakrywającym klej po to, aby nie zostawał on (klej) na
bębnie drukarki po rozgrzaniu. Może to była przyczyna marszczenia kopert
w Samsungu...

pozdrawiam