Marszczenie kopert

Autor: Andrzej <drucker_at_wytnij.kiki.com.pl>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 19:35:49 MET DST

Witam szanownych grupowiczów.
Spotkałem się z przypadkiem w drukarce laserowej Samsung, że koperty po
zadrukowaniu wychodziły pomarszczone.
Aktualnie rozważam zakup którejś z drukarek HP 1018, 1020 lub 1022 i obawiam
się czy nie posiadają one tej samej wady. Niestety żaden ze sprzedawców nie
umożliwia przeprowadzenia takiego testu przed zakupem z uwagi na konieczność
rozpakowania kasety z tonerem.
Będę wdzięczny użytkownikom tych modeli drukarek o informację czy opcja
drukowania kopert działa bez marszczenia, ewentualnie o wszelkie inne uwagi
dotyczące tych modeli.
Dodam, że nie chodzi mi o masowe drukowanie materiałów, raczej są to
ilości jednostkowe, ale zależy mi na w miarę estetycznymn wyglądzie kopert i
materiałów po wydruku.
 Pozdrawiam
Andrzej