Re: Dobry laptop w dobrej cenie :)

Autor: piotr m <dopiotrka_at_SPAMgmail.com>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 11:21:54 MET DST

dare pisze:

> Ma najlepsze parametry z wybranych no i brak blyszczacej matrycy co dla
> mnie jest zaleta.

Jeżeli będziesz go używać w domu to co ci przeszkadza ta matryca? W MM
postawił mi dwie obok siebie i jest duża różnica na korzyść tej
błyszczącej, kolory bardziej nasycone, bardziej "soczyste" i czerń
bardziej czarna a w tej matowej wszystko takie właśnie wyplowiałe.

Ja właśnie idę dziś odebrać Toshibe A200-13o za 3100, postawiłem na nią :)

--
pozdrawiam, piotr m