Re: Karta do przechwytywania obrazu analogowa ?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 17:06:56 MET DST

"Gosciu" <gnhmra2001@barg.cy> wrote in message
news:f7nkbh$2if$1@news.onet.pl...
> Witajcie pytanie jak w temacie szukam czego dobrego chodzi o dobry
> czysty obraz oraz dźwięk oraz dobrze żeby wspierała sprzętowe
> kodowanie.
> Kartę potrzebuje zatrudnić do stremingu audio video przez net.
> Tylko błagam żadne karty TV nie zadowala mnie ta jakość obrazu.
> Dzięki za pomoc

tzn co cie nie zadowala - opisz to co juz sprawdziles - moze okazac sie
ze po prostu nie potrafiels skonfigurowac karty, uzywales zlego
oporgramowania no i zaniedbales sprawe okablowania oraz poprawnego
zasilania calej konfiguracji.
no i jeszcze jedna kwestia - jak chcesz streamowac i jak sie to ma miec
do sprzetowego kodowania