Re: Dobry laptop w dobrej cenie :)

Autor: piotr m <dopiotrka_at_SPAMgmail.com>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 11:39:43 MET DST

Nie rozumiem dlaczego tyle minusów.
A ja opowiem o swoich plusach:

leże sobie teraz na łóżku i mam laptopa obok siebie

brak tych wszystkich kabli i kurzu co sie zawsze w nich gromadzi

myszkę mam laserówkę co doskonale jeździ po wszystkim

do desktopa jednak zawsze potrzebny jakiś stolik czy coś

jak wynajmujemy mieszkanie/pokój to łatwiej sie przeprowadzić

można iść z kompem do znajomych

można przejść do drugiego pokoju gdy w trzeba

można iść do miasta/czytelni/ czegokolwiek, pojechać samochodem

itd itp...

--
pozdrawiam, piotr m