Re: Klawiatura - ważna rzecz

Autor: Axelbest <axelbest_at_odwwa.peel>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 09:10:09 MET DST

Użytkownik "Krzysztof B." <dsd@f.pl> napisał w wiadomości
news:f7ml6h$i3u$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ja mam chyba najtańszą klawiaturę z A4Techa z układem klawiszy AntiRSI. Brak
> dodatkowych przycisków multimedialnych, ale pracuje mi się na niej ok. Za
> jakieś 10zł to dobry wybór.
>
> Pozdrawiam

Ja polecam klawiature Chicony Model KB-7903 z podpórką pod nadgarstki i bez
touchpada.Klawiatura jest dla mnie świetna, mam już już 6 lat, dużo korzystam z
kompa (granie,pisanie) i jeszcze żaden z klawiszy się nie starł (w porównaniu np
do czarnego logitecha u kolegi). Najczesciej grywam w strzelanki i uzywam
klawiszy W,S,A,D i na nich takze nie widać zadnych oznak używania. W sumie po
tyle latach klawiatura jest miejscami zażółcona, poza tym polamał mi się
zawiasik od podpórki (co nie przeszkadza w niczym). Nie wiem czemu wiele osób
przechodzi na klawiatury płaskie (ultra-flat czy jakies takie), dla mnie
klawiatura ergonomiczna jest najlepsza, fakt że zajmuje wiecej miejsca i ma
wysokie klawisze, ale to nie przeszkadza mi wogóle.Po kilkugodzinnym siedzeniu
(kiedyś to było i po 16H) ręce nie bolą wogóle. Co chodzi o głośność jest tylko
ciutke głośniejsza niż moja klawiatura w lapku. A co chodzi o samo użytkowanie
to musze jeszcze dodać że regularnie ją czyszczę (raz na pół roku), przemywam
klawisze i obudowę spirytusem salicylowym (na waciku lub chusteczce), płaskim
śrubokrętem podważam klawisze i potem odkurzaczame wyciągam okruszki. Klawiatura
normalnie wypasiona. Z racji tego że jest dosyć ciężka trudno ją zwalić na
podłogę (mi się to nigdy nie przytrafiło). Pozdrawiam.