Re: Nowa plyta i procek = brak obrazu ?

Autor: hill_thebill <hill70_at_interia.pl>
Data: Thu 19 Jul 2007 - 09:01:56 MET DST

19 Jul 2007 08:38:02 +0200, na pl.comp.pecet, Komiago napisał(a):

> Siema !
>
> Na początek maly zarys historyczny:
>
> W moim komputerze zjaral się zasilacz, plyta glówna i procesor.
> Kupilem nowy zasilacz 400 W, procek Athlon 64 3200+ na 939 i plyte MicroStar
> K8T Neo2-F v2.0 /VIA K8T800Pro/.
> Zlożylem komputer od nowa, no i po uruchomieniu lipa !
>
> Objawy:
> Uruchamia się bez pisków itp. wyświetla się ekran z karty graficznej,
> sieciowej, plyty glównej, bios (setup) , i pierwsze "biale literki na czarnym
> tle z Windy", no i dalej ekran monitora jest czarny ale kontrolka zielona na
> [...]

jaka karta i jaki zasilacz ? jeżeli karta bez molexa i bierze zasilanie
tylko z portu AGP , a te "400W" zasilacza to tylko na tabliczce napisane
jest to mogą być takie problemy, ja podobnie miałem na takiej samej płycie
z kartą 6600 bez dodatkowego zasilania na zasilaczu "Tracer 400W" (cha ,
cha... taaa 400) po zmianie zasilacza na markowy problemy zniknęły.

--
Boję się: drewnianych koni, podłego alkoholu i młodych dziewcząt dających
mi prezenty...