Re: Mam problemy temperaturowe + podkręcanie.

Autor: John Smith <js_at_js.org>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 22:26:40 MET DST

Niestety nie wiem czy boxowy wentylator w tym modelu procesora głośno
zawsze chodzi. Jeśli tak to pozostaje kupić kuler z maksymalnym możliwym
radiatorem, chyba scythe ninja jest najlepszy. Ja mam nieco gorszy sonic
tower i wentylator noctua 12 cm na nim puszczony na 700 obr/min i chodzi
cichutko. Niestety ale w dalszym ciągu komputery standardowo nie są
wyposażane w ciche kulery a powinny być.