Mam problemy temperaturowe + podkręcanie.

Autor: Trybik <sb_at_nowela.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 14:58:31 MET DST

Kupiony dokładnie rok temu:

MB: M2N-E nForce 570 Ultra
CU: AMD Athlon 64 3800+ Orleans Box
Pamięć: 2x512 DDR2 PC-533 PDP Patriot cl4 12-4-4
HD: Segate 160 GB Barracuda
VGA: Radeon X1300Pro Pci-E
DVD/RW: Lite-ON SHM-165p6s
Obudowa: Modecom Debut 350W

Teraz żałuję, że sam się za składanie nie zabrałem tylko "poległem" na
sprzedawcy dobrał bym troszkę inne komponenty za te 2500 zł. Ale jak
to często bywa brak czasu zaważył.

Po pierwsze: zasilacz wydaje mi się za mały.
Po drugie: CPU 57C i MB 50C to trochę za dużo jak na XP+przeglądanie
internetu.
Po trzecie: Boxowy wentylator strasznie hałasuje, ciężko się na nim
pracuje.
P czwarte: którą metoda podkręcać ten procek napięciem, mnożnikiem
czy Hercemi.
Według moich informacji powinienem móc osiągnąć na nim coś bliskiego
3,6 GHz

Mam też pytanie którą pastę termiczną polecacie z doświadczenia, wiem
że nie za dwa zł i lepiej by było żeby nie przewodziła prądu.
Jaki klej termiczny do montowania pasywnego chłodzenia na Chipsecie.
No i jak/czym usunąć starą pastę termiczną.
Może jakiś zestaw czyszczenie/klejenie/pastowanie, jeżeli w ogóle to
ma sens.