Re: Pamięci RAM tanieją

Autor: Marek Chwojnicki <marek_ch_at_tenbit.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 13:04:05 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Pytanie czy ta jedna gra (poza nielicznym odsetkiem fanatyków,
> większość graczy chyba przeboleje brak jednej, nawet jakiejś
> wyjątkowo dobrej gry), czy jakaś cała kategoria.

Praktycznie cała kategoria cRPG, poza wyjątkami (Oblivion) i mangowymi
jRPG-ami nie istnieje na konsolach. A są ludzie (np. ja żeby daleko nie
szukać ;) ) dla których cRPG to 95% grania na kompie.

Nie wiem też czy istnieją *dobre* RTS-y na konsole - dla wyczynowych
graczy w takowe nieraz na pełnej PC-towej klawiaturze brakuje miejsca na
skróty do poszczególnych poleceń, a co dopiero na sterownikach konsolowych.

A i inne gry, które mają wersje na jedno i drugie mają się nijak do
swoich odpowiedników na drugą platformę - wystarczy wspomnieć co
niektóre FPP, które są miodne na PC, a na konsoli są do niczego np.
przez to, że ograniczone możliwości sterowania wymusiły "auto celowanie"
czy inne tego typu kwiatki...

Ogólnie - nie ma lekko :)

Pozdrawiam,
Trolu