Re: Grafika do 300zł / Radeon?? GeForce?? [AGP]

Autor: KaMiL <kamil.ciesla_at_gmail.com>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 12:52:44 MET DST

Właśnie do mnie przyszła karta Palit GeForce 7600 GS na DD3 wersja
Sonic :)
W pudełku wszystko co trzeba +jakaś gierka oraz kabel zasilający, o
który najbardziej się obawiałem (w sensie że mogłoby go brakować).

Wszystko działa jak trzeba, jedyne co zauważyłem to baaaardzo długo
uruchamiający się 'panel sterowania NVidi' - dobre parę minut (?)
strasznie obciążając proces systemowy 'winlogon', ale możliwe że
aktualizacja sterowników naprawi sprawę, chyba że tak ma być.

ps.
Temp. rdzenia 54 C