Re: Czy zintegrowana karta dzwiekowa zabiera duzo zasobow sys?

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Wed 18 Jul 2007 - 12:03:10 MET DST

Użytkownik "Les P" <umma@gumma.pl> napisał w wiadomości
news:f7jbeg$7kg$1@mx1.internetia.pl...

> Użytkownik "Kłapouchy"

> A ja nabyłem plazmę 56' ale wolę patrzeć w starego, czarno-białego
> Belwedera.
> Wspomniany posiada jakość obrazu całkowicie zadawalająca, BTW nie jestem
> żadnym filem i nie trzeba mi do szczęścia pilotów zdalnego sterowania,
> dźwięku przestrzennego, fhd i innych wodotrysków.
> Bo ja nie potrzebuję sobie nic przedłużać;P

Takiego tematu kiedy jeden z dugim się wymądrza dawno nie miałem
przyjemności czytać.Ludzie dajcie sobie już spokój.Oczywistym jest iż SB
Live czy Audigy mają lepszy dźwięk od każdej integry.Miałem w swoim
posiadaniu zarówno SB Live 5.1 oraz SB Audigy z integr było to NV Soundstorm
oraz jakaś HD Audio 5.1 na asusie.Dźwięk oczywiście gorszej jakości niż w
osobnych kartach ( NV Soundstorm nawet dawał rady ) ale jedna podstawowa
sprawa.Integra nie kosztuje nic! Nie każdego stać bądź nie każdy ma ochotę
wydać dodatkowe 80-100zł na osobną kartę jeśli używa jej głównie do filmów
( DivX, Rmvb ) bądź tez muzy mp3 w formacie 128kbit.Wiadomo przecież, że im
gorszej jakości źródło tym cieżej zauważyć różnicę ( taką aby komuś chciało
sie dopłacić ) między dobrą integrą a dobrą osobną...Rzeczywistoć jest taka
iż większość ludzi używa karty dźwiękowej własnie do takich celów ( średniej
jakości filmy i średniej jakości muza ).Im to zupełnie wystarcza bo mają
dość dobry dźwięk za cenę 0zł.

Poza tym skoro Wy wszyscy jesteście tak wrażliwi na piękno dźwięku to czemu
do cholery słuchacie muzy na jakimś badziewnym SB.Kupcie sobie wzmacholki
lampowe i wtedy dopiero zacznijcie sie wymondrzać.