Re: Czy zintegrowana karta dzwiekowa zabiera duzo zasobow sys?

Autor: Les P <umma_at_gumma.pl>
Data: Tue 17 Jul 2007 - 23:12:01 MET DST

Użytkownik "Kłapouchy"
> Dnia 16.07.2007 Les P

> Otóż śpieszę poinformować, że mam stary komputer z SB na PCI i nowy -
> wspomniany z realtekiem. Miałem na początku przenieść kartę ze starego
> do nowego ale jakość dźwięku jest całkowicie zadowalająca.
> BTW nie jestem "audiofilem" i nie potrzebuję złotych styków i
> wzmacniaczy lampowych ;P

A ja nabyłem plazmę 56' ale wolę patrzeć w starego, czarno-białego Belwedera.
Wspomniany posiada jakość obrazu całkowicie zadawalająca, BTW nie jestem
żadnym filem i nie trzeba mi do szczęścia pilotów zdalnego sterowania, dźwięku
przestrzennego, fhd i innych wodotrysków.
Bo ja nie potrzebuję sobie nic przedłużać;P

--
Tygrysek