Re: ch³odzenie i wyciszanie

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Tue 17 Jul 2007 - 10:46:14 MET DST

radarek wrote:
> Bêdzie pewnie bardzo podobnie. Wed³ug mnie najfajniejsz± cech± tego
> modelu by³o to, ¿e nie w idle wydawa³ praktycznie ten sam d¼wiêk jak
> podczas pracy.
> Dzisiaj tylko najwiêkszy maniak ciszy mo¿e chcieæ go u¿ywaæ, bo to
> straszna
> bieda wydajno¶ci i zbyt ma³a pojemno¶æ.

Az sie zdziwilem :) Wsluchalem sie wlasnie w IV 40GB - w sumie porownujac do
wspomnianego wyzej samsunga 250GB to sa bardzo podobne, natomiast z samsunga
slychac jedynie szum, a z segate dobywa sie minimalne buczenie, co nie
zmienia jednak faktu ze w tamtych czasach musiala to byc rewelacja. Jak na
obecne czasy to nie zauwazam powodow dla ktorych maniak wolalby zywac jego
zamiast innego, wspolczesnego, ktorego sam by przed zakupem posluchal :)

--
chemik333