Re: Samoczynny restart komputera - co jest winne?

Autor: Jurek W <jurwaw_at_klub.chip.pl>
Data: Tue 17 Jul 2007 - 07:03:29 MET DST

Marek Pawełek pisze:

> Coś znalazłem, jeśli tak, to wartości wahają się między:
>
> vcore 1.280 V a 1.328 V
> + 3.30 V 3.232 V a 3.264 V
> + 5.00 V 4.893 V a 4.975 V
> + 12.00 V 12.349 V a 12.410 V

Czyli napięcia (mierzone przy niezaładowanym systemie) masz mieszczące
się w granicach dopuszczalnych odchyłek. Miałeś podłączone rozumiem
wszystko. Trzeba szukać dalej.
Czy zasilacz ma zadeklarowaną moc? Może to samo warto odczytać pod
obciążeniem, np za pomocą Everestu.
Być może ktoś z Kolegów na grupie ma jakieś sugestie?

Jurek W