Re: HP 845 - problem z drukark???????????????????????????????????????

Autor: Speedy <speedy_at_va.pl>
Data: Tue 17 Jul 2007 - 06:27:31 MET DST

Hej

Dzięki za szybką odpowiedź:

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:f7f50k$qd4$6@polsl.pl...

> Włącz MIME bo, jak widzisz, wysyłasz straszne śmieci.
> http://www.grush.one.pl/mime/

Sorry - już włączyłem. Mam nadzieję że teraz wszystko jest dobrze.

> Jaki jest poziom napięć, szczególnie +12 i +5 V?

Czy mógłbyś mnie tak trochę dokształcić? Chodzi o napięcie na USB? Jak mogę
to zmierzyć? Czy może jest jakiś program który pokazuje napięcia na USB? Czy
to o coś innego idzie?

> Czy drukarka jest podłączona bezpośrednio do wyjść płyty
> głównej (z tyłu, na panelu ATX), czy do jakiegoś przedłu-
> żacza w obudowie?

Bezpośrednio z tyłu, na panelu ATX. Próbowałem zresztą i do gniazda USB na
obudowie (sprawdziłem po kolei wszystkie USB), nie ma żadnej różnicy, ten
sam błąd.

> Czy kabel jest certyfikowany na USB 2.0 Hi-speed i ma
> długość rzędu 2 m, nie więcej?

Hmmm czy jest certyfikowany tego nie wiem - powinno być coś napisane na
nim?. Kabel faktycznie jest niestandardowy, długi (ok.3 m lub wiecej), z
uwagi na rozkład pokoju drukarka stoi trochę daleko od kompa. Ale jak mówię
działała z nim kilka lat bezproblemowo. I zresztą podłączyłem ją na próbę
oryginalnym jej kablem, o wiele krótszym od tego (ten pewnie miał < 2 m) i
nic to nie pomogło, błąd występuje nadal.

Mógłbyś coś jeszcze o tych napięciach? Bo skoro na innym komputerze ta
drukarka zaczęła działać poprawnie to może o to chodzi? Co prawda na
komputerze rodziców skaner na USB działa prawidłowo, ale może on jest mniej
wrażliwy niż drukarka na to coś z tym napięciem? Czy jest to możliwe?

--
Pozdrovionka
Speedy