Re: Samoczynny restart komputera - co jest winne?

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Mon 16 Jul 2007 - 18:31:00 MET DST

Użytkownik "Marek Pawełek" <marek.pawelek11@USUNTOwp.pl> napisał w wiadomości
news:f7flvi$faa$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Taka konfiguracja działała od roku bez zarzutu (obudowa i zasilacz zakupione w
> maju 2006). Jak sądzicie co może być przyczyną resetowania się? Od czego
> zacząc sprawdzanie?

właściwości systemu\zaawansowane\uruchamianie i odzyskiwanie->ustawienia i
odznacz automatycznie uruchom ponownie

Jaka temp cpu ?
Sprawdź wskazania napięcia. Jak jakiś poza skalą wymień zasilacz.
Kondensatory są napuchnięte?
Ostatnio miałem to samo i zaniosłem płytę główną do serwisu. Okazało się
uszkodzenie mechaniczne gniazda procesora ( czyżby O/C potrafił uszkodzić
socket?). Za mało napisałeś. Uzupełnij, czy zdarza się na zimnym starcie (rano).
Gdyby było zwarcie, to wcale by się nie uruchomił. Na linuxie to samo jest ?