Re: Rozne gniazda zasilania dla plyty glownej???

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Mon 16 Jul 2007 - 18:24:20 MET DST

Janeo nastukał(a):

> Moze miales niefart - oczywiscie nie dyskutuje, ze to inny Chieftec,
> ale nadal znajduje sie w czolowce testow np. benchmark - natomiast
> nigdy nie natknalem sie na Fortrona zeby byl w czolowce.
> Ponadto Chieftec = 2 lata gwarancji + w serii GPS aktywny PFC

No i? Zasilacze zupełnie bez PFC mają wyższą sprawność. PFC musi być, by
zasilacz mógł być sprzedawany na terenie UE. Aktywne PFC to dodatkowy pobór
mocy względem pasywnego PFC. W rankingach benchmarka nie wygra to, co nie
jest w ofercie Komputronika i tyle.

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...