Re: Rozne gniazda zasilania dla plyty glownej???

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Mon 16 Jul 2007 - 12:12:32 MET DST

On 15 Lip, 23:06, "Piotrek" <kuasimodo(wytnijto)@poczta.onet.pl>
wrote:
> Na 4 sztuki Chieftec'a (jakie byly w mojej rodzinnie) 2 sztuki wyzionely
> ducha :-). I nie byly to konfiguracje wypasione. Niestety obecnie
> produkowane Chieftec'i to juz nie te made in Sirtec lecz made in Delta. Zle
> nie sa, ale moim zdaniem lepsze sa wlasnie nowe Fortony, sprzedawane np.
> jako Amacrox.
Moze miales niefart - oczywiscie nie dyskutuje, ze to inny Chieftec,
ale nadal znajduje sie w czolowce testow np. benchmark - natomiast
nigdy nie natknalem sie na Fortrona zeby byl w czolowce.
Ponadto Chieftec = 2 lata gwarancji + w serii GPS aktywny PFC
http://www.chieftec.com/smart-power.html
(z ktorego zrezygnowala wiekszosc producentow, mozna go znalezc w
modelach >500W)
Pozdr. - J