Re: Rozne gniazda zasilania dla plyty glownej???

Autor: Piotrek <kuasimodo(wytnijto)_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 23:06:33 MET DST

Uzytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:1184508059.392655.128980@22g2000hsm.googlegroups.com...

> Moze i tak, ale ja potrzebuje nie tylko b.cichy, a do tego trzymajacy
> napiecie - chce podkrecic procesor. Niestety Fortron nie znajduje sie
> na liscie renomowanych w tym wzgledzie, ale dzieki za rade :-)
> Pozdr. - J

Na 4 sztuki Chieftec'a (jakie byly w mojej rodzinnie) 2 sztuki wyzionely
ducha :-). I nie byly to konfiguracje wypasione. Niestety obecnie
produkowane Chieftec'i to juz nie te made in Sirtec lecz made in Delta. Zle
nie sa, ale moim zdaniem lepsze sa wlasnie nowe Fortony, sprzedawane np.
jako Amacrox.

pozdrawiam
Piotrek