Re: Nowy Notebook

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 21:28:19 MET DST

Adaq nastukał(a):

> [...]
> i czy ten opis ponizej odpowiada prawdzie. A ponadto jakby Ktoś podał
> wady i zalety byloby bosko. Przypominam, ze szukam cos przecietnego i
> zalezy mi tez na cichej pracy... :) Pozdrawiam
>
> TOSHIBA M70-378 PSM70E-02J01YED
> ZDOBYWCA WIELU NAGRÓD ZA NAJLEPSZE ROZWIĄZANIA W DZIEDZINIE "LAPTOP
> MOBILE" I ELEGANCE
> TECHNOLOGIA CENTRINO ! NAJSZYBSZY DYSK 40 GB ORYGINALNY WINDOWS XP
> HOME MATRYCA PNORAMICZNA 15.4" NAGRYWARKA DVD-RW W-LAN GRAFIKA
> INTEL GRAPHICS AKCELERATOR 915GM 128MB
>
> Pełna 128bitowa grafika a inne mają 64bitową przez co są o połowę

Najzwyczajniejsza zintegrowana grafika a ta 128-bitowość może wynikać co
najwyżej z tego, że obydwa gniazda pamięci w laptopie są obsadzone. W każdym
laptopie tak możesz mieć. Co więcej, 915 to jeden z najstarszych chipsetów
pod względem grafiki i raczej tylko do filmów się nadaje (gry praktycznie
odpadają, obecne chipsety pod tym względem są znacznie lepsze)

> Wspaniała matryca 15.4" WXGA
> Ta najnowsza matryca ma o wiele lepszą jasność i kontrast oraz kąty
> widzenia od dotychczasowych matryc !

Wątpię. Raczej zwyczajna matryca, a w tej dziedzinie jest postęp i obecna
zwyczajna powinna być lepsza, niż zwyczajna sprzed "wczoraj".

> Rewelacyjnie cichy ! Niesamowicie wydajny !
> Procesor: IntelR PentiumR M 1,73 GHz

Porównywalny z obecnymi Celeron-M 1.86 GHz, a wolniejszy od CoreDuo i
Core2Duo.

> Pamięć RAM: 512 mb (max2GB) - PC2

Mało! Trzeba by dołożyć choć do 1GB.

> Dysk HDD: 40GB 5400rpm HDD

Mało! Raczej ten dysk demonem prędkości nie jest, zwłaszcza w porównaniu ze
współczesnymi modelami. Obecnie pierwszy z brzegu ma 80GB, a standardem staje
się 120GB. 5400rpm to kiedyś było szybko, teraz to minimum, a szybsze 7200rpm
są niewiele droższe.

> Napęd optyczny: NAGRYWARKA DVD-RW +/_

Standard.

> Matryca: 15.4" (1280x800) WXGA

Standard.

> Grafika: INTEL 915 GM 128MB

Minimum.

> Audio: Zintegrowana karta dźwiękowa SoundMAX

Standard.

> Wbudowane 2 głośniki stereo

Standard.

> Komunikacja: Zintegrowany Fax/Modem V.92 56K

Standard.

+

> Wbudowana karta Intel WirelessLAN 802.11 a/b/g

Standard.

> Interfejsy: AC adapter
> VGA - zewnętrzny monitor
> Wyjście telewizyjne S-Video
> Wejście Mikrofonowe
> Wyjście słuchawkowe / Line out
> PCMCIA
> RJ-11
> RJ-45
> 3x USB 2.0
> Czytnik kart 4w1 SD/MMC/MS/MS-PRO
> FIRE WIRE

Obecny standard. 90% laptopów sprzedawnych obecnie tak ma.

> Klawiatura: Pełnowymiarowa klawiatura QWERTY
> Bateria: Bateria Li-Ion 6-cells
> 4000mha

Bateria ok, bywają mniejsze i bardziej pojemne również. Pewnie już nie trzyma
tyle co kiedyś.

> Windows XP HOME PL

Do zastosowań domowych ok.

> GWARANCJA WAŻNA DO 12.02.2008

Dobre i to...

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...