Re: Nowy Notebook

Autor: Adaq <Adaq_TNIJ_at_op.pl>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 18:16:45 MET DST

> Bywają. Jakiś czas temu byłem ze znajomym w Elektro Worldzie {potrzebny
> był sprzęt na już z możliwością pomacania przed zakupem} i były Toshiby
> na XP, tyle że przeważnie laptopy na XP w podobnej cenie mają np. dysk
> 80GB zamiast 120GB, mniej RAMu, pewnie dlatego, że leżały dłużej w
> magazynie i ceny zakupu były wyższe, niż teraz...

Dzięki! Mam prośbę, możecie ocenić mniej wecej ten sprzet ponizej i jakos go
wycenic? Mam go zarezerwowanego, ale nie wiem czy nie przepłacę i czy ten
opis ponizej odpowiada prawdzie. A ponadto jakby Ktoś podał wady i zalety
byloby bosko. Przypominam, ze szukam cos przecietnego i zalezy mi tez na
cichej pracy... :) Pozdrawiam

TOSHIBA M70-378 PSM70E-02J01YED
ZDOBYWCA WIELU NAGRÓD ZA NAJLEPSZE ROZWIĄZANIA W DZIEDZINIE "LAPTOP MOBILE"
I ELEGANCE
TECHNOLOGIA CENTRINO ! NAJSZYBSZY DYSK 40 GB ORYGINALNY WINDOWS XP HOME
MATRYCA PNORAMICZNA 15.4" NAGRYWARKA DVD-RW W-LAN GRAFIKA INTEL
GRAPHICS AKCELERATOR 915GM 128MB

Pełna 128bitowa grafika a inne mają 64bitową przez co są o połowę wolniejsze
Wspaniała matryca 15.4" WXGA
Ta najnowsza matryca ma o wiele lepszą jasność i kontrast oraz kąty widzenia
od dotychczasowych matryc !
Rewelacyjnie cichy ! Niesamowicie wydajny !
Procesor: IntelR PentiumR M 1,73 GHz
Pamięć RAM: 512 mb (max2GB) - PC2
Dysk HDD: 40GB 5400rpm HDD
Napęd optyczny: NAGRYWARKA DVD-RW +/_
Matryca: 15.4" (1280x800) WXGA
Grafika: INTEL 915 GM 128MB
Audio: Zintegrowana karta dźwiękowa SoundMAX
Wbudowane 2 głośniki stereo

Komunikacja: Zintegrowany Fax/Modem V.92 56K
Zintegrowana karta sieciowa Gigabit Ethernet LAN 10/100/1000 Mbps
Wbudowana karta Intel WirelessLAN 802.11 a/b/g
Interfejsy: AC adapter
VGA - zewnętrzny monitor
Wyjście telewizyjne S-Video
Wejście Mikrofonowe
Wyjście słuchawkowe / Line out
PCMCIA
RJ-11
RJ-45
3x USB 2.0
Czytnik kart 4w1 SD/MMC/MS/MS-PRO
FIRE WIRE

Klawiatura: Pełnowymiarowa klawiatura QWERTY
Bateria: Bateria Li-Ion 6-cells
4000mha

Windows XP HOME PL
GWARANCJA WAŻNA DO 12.02.2008