Re: ch³odzenie i wyciszanie

Autor: John Smith <js_at_js.org>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 21:27:06 MET DST

Procesor jest pentium 4 northwood 2,8 GHz ale z nim nie ma problemu.
Gorzej z HDD. Mam barakudê 200 GB która bardzo g³o¶no chodzi. Próbowa³em
samsung 80 GB z ustawieniem acoustic na maksymalne ¶ciszenie ale i tak
jest g³o¶niejszy od mojego starego seagate 40 GB. G³osny dysk da³em jako
zewnêtrzny ale ¿eby go schowaæ do pude³ka musia³bym przed³u¿yæ kabel do
5 metrów, bo nie mam gdzie go postawiæ bli¿ej, ale niestety, wystêpuj±
wtedy b³êdy transmiji, które powoduj± ¿e nie tylko zawiesza siê
po³±czenie z dyskiem usb i program który ¿±da tego po³±czenia ale
równie¿ zawiesza siê windows xp i muszê robiæ reset guzikiem.