Problem z drukarką Canon MPC200

Autor: Ewa <ewa_at_mich.pl>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 18:18:51 MET DST

Witam mam problem z drukarką Canon MPC200 .Działa Ok dopóki nie podłączę
kabla od sieci lokalnej wtedy gdy chcę coś wydrukować otrzymuję
komunikat"Nie można nawiązać połączenia z urządzeniem.Uruchom program
"MPSERVICE" przy użycia dostępnego w Panelu sterowania apletu Usługi.Nie
wiem co mam zrobić,drukarka normalnie działa gdy komputer nie jest
podłączony do internetu.Używam windowsa XP
pozdrawiam
Ewa