Re: MSI K9N SLI-2F (nForce 570 SLI) + WinXP = duzy problem

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 15:53:18 MET DST

Użytkownik Poziomka napisał:

[cut]

> Na wszystkich patrzysz z gory zakladajac ze nie maja absolutnie zadnej
> wiedzy nt. funkcjonowania kompow? A moze szowinizm przez Ciebie przemawia,
> hm?

Takie wycieczki filozoficzne to nie na tej grupie. Zakladam, ze tak
jest, bo mialem do czynienia z tym dwukrotnie, raz na kompie kumpla, raz
u siebie. I za kazdym razem sprzet byl w 100% sprawny. Nie wiem czemu
instalator Windowsa szaleje ale u mnie pomoglo usuniecie wszystkich
partycji PQ Magic i zalozenie ich (po tym jak instalator zadzialal)
fdiskiem dolaczonym do instalatora Windowsa. Wiec moja rada jest taka,
podzialaj troche jakims programem pod Windowsa, czesto te dolaczone do
instalatorow Linuxa sa zbyt ambitne i robia rozne dziwne rzeczy.

ps. Nie obchodzi mnie jaki masz dzien, nie bede takze tolerowal
chamstwa, ktore czesto wystepuje wsrod uzytkownikow, ktorzy lizneli x
lat temu kompa i teraz piszac na grupy mysla, ze pozjadali wszelkie
rozumy. Do szowinisty mi daleko, zawsze pomagam kazdemu kto sie wykarze
checia i kultura. Z mojej strony EOT i NTG.

--
Pozdrawiam,
Maciek