Re: Czytniki kart

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 13:59:04 MET DST

PaRaGaS wrote:

> Zdaje sobie z tego wszystkiego sprawę.
> I nie "pewnymi sztuczkami", tylko ograniczenie 2GB zostało oficjalnie
> potwierdzone w press-release dla SDHC :)

A toscie wymyslili... nie wiem w takim razie jakim cudem mam 4GB patriot (od
chyba roku, ale wiem ze wypuszczone byly wczesniej) w standardzie SD zwykle.
Stosuje ja w PPC w ktorym mam na 100% gniazdo nie obslugujace SDHC... wiec
jak by to byla SDHC to by mi nie poszla w PPC... Jak kupowalem to do wyboru
byly jeszcze wielu innych firm wiec nie jest to jakis ewenement - wystarczy
popatrzec na allegro. Wiekszych niz 4GB owszem, nie widzialem, ale granica
jest wiec 4GB a nie 1GB i nie jest to jakas nowosc. Jak oni to wykombinowali
to nie wiem, ale wiem ze nie ma z tym problemu w ZADNYM urzadzeniu jakie
posiadam.

--
chemik333