Re: Czytniki kart

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 15:18:57 MET DST

chemik333 pisze:
> jest wiec 4GB a nie 1GB i nie jest to jakas nowosc. Jak oni to wykombinowali
> to nie wiem, ale wiem ze nie ma z tym problemu w ZADNYM urzadzeniu jakie
> posiadam.
A czasami jest problem, wynika to z warstwy fizycznej karty SD
(adresowanie, do przejścia dość prosto) oraz warstwy filesystemu - wiele
urządzeń (np aparaty foto) obsługują tylko FAT16, a karty 2GB,4GB co
prawda są, ale sztucznie formatowane na fat16 z 64kB klastrem, z czego
bywają kłopoty (np mój kodak czasem potrafi zrobić sieczkę z całego
filesystemu, który ma 64kilowe klastry)