Re: Czytniki kart

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 07:20:58 MET DST

Proces Mariusz <mk@namyslow.net> zwrócił błąd:
> Ja po przeglądzie rynku kupiłem SanDisk Extreme. Czyta SD i CF oraz chyba
> MMC. Jest malutki, ładnie wykonany i bardzo szybki.

Czy to ten:
http://www.sandisk.com/Products/Item(2012)-SDDRX3-3in1-SanDisk_Extreme_20_USB_Reader.aspx
?

Czy sprawdzałeś może jak zachowuje się z kartą micro SD w adapterze?
Potrzebowałbym takiego właśnie do kart microSD (TransFlash) na 2 GB, bo
urządzenia które je wykorzystują są przeraźliwe wolne w transferze.
Gdyby to urządzenie dawało taki transfer jak reklamowany to byłoby
bardzo dobrze.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8