Re: Który z dwóch dysk 2,5" do notebooka

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 07:05:51 MET DST

Proces Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu@i.hate.spam> zwrócił błąd:

> Co do zużycia prądu to się nie wypowiem, bo lapek pracuje u mnie jako
> desktop replacement cały czas na zasilaniu sieciowym, ale testy i
> recenzje które czytałem mówią o zmniejszeniu czasu pracy na bateriach o
> ~10 minut - czy to dużo, to musisz sam ocenić. Dysk jest zdecydowanie
> cichszy od 5K100, podczas pracy praktycznie niesłyszalny, podczas gdy
> chrobotanie poprzednika było słyszalne. Wiatrak u mnie i tak pracuje non
> stop (Toshiba A100-906 :-/ i mocno obciążony procek na dodatek), ale sam
> dysk nie grzeje się masakrycznie - ~40 st. w trakcie normalnej pracy,
> [...]

Dziękuję, także za adres forum. Pewnie tam zajrzę czasami, bo jest kilka
ciekawych rzeczy. Już wymieniłem dysk, nowy też się grzeje, ale na razie
do 44°C. Nie przyklejałem na niego takiej naklejki która ochrania dysk
Hitachi (płytę), czy takie naklejki są normalne dla dysku czy dla
notebooka? Jakoś sobie nie przypominam żebym widział na innym dysku.
Hitachi trafił do metalowej obudowy i ma tam dobrze ;)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8