Re: Czytniki kart

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 13:53:19 MET DST

Saiko Kila wrote:
> Czy to ten:

http://www.sandisk.com/Products/Item(2012)-SDDRX3-3in1-SanDisk_Extreme_20_US
B_Reader.aspx
> ?

Mam taki. Pierwszy czytnik (jaki mam z 6 od poczatku) ktory wreszcie wyciaga
max predkosci z kart. Odczyt z 4GB patriota 17MB/s. Zapis nieco nizej bo
okolo 12MB/s, ale z jakiegos MS pro czy czegos takiego kolegi odczyt byl
19MB/s a zapis 16MB/s wiec to na prawde dobry sprzet. Gdybym wczesniej
wiedzial ze jest taki dobry to od razu bym go kupil i sie nie bawil w inne
szity.

Nie wiem czy obsluguje SDHC - nie mam takiej i nie sprawdzalem nawet.

--
chemik333