Re: P³yta g³owna Abit Ab9 Quad GT, pamiêci i Bluesreeny

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 15 Jul 2007 - 04:36:38 MET DST

> Cze!
> Mam taki problem. Mia³em Viste i nagle zaczê³y mi siê pojawiaæ
> bluescreeny i zwis kompa.

Niestety plyta ABITA( Quad GT jest) bardzo kapry¶na. ]
To jest po prostu niedopracowany produkt. Wymy¶lony na silê dla celów marketingu.
Mam tak± i u mnie mam wra¿enie - zestaw Intel chipset i procesor oraz pamieci
nie chc± dzialaæ jak powinnny.
S± niespodziewane problemy w uruchamianiu programów. Nieraz progam dziala
poprawnie a soft ka¿de go zamkn±æ.
Nie uruchumiaj± siê niektóre programy jak reg.cleaner {FIN}
My¶lalem, ¿e to 2 proc platform problem ale na AMD nie ma zwykle problemów z
uruchamianiem programów z win XP. A na C2D i Abit siê zdazaj±. Chocia¿ na innych
patformach jest ok. Mam tê pytê nie polecam - jest niedopracowana.

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl