Płyta głowna Abit Ab9 Quad GT, pamięci i Bluesreeny

Autor: Paweł <dopesson_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Jul 2007 - 19:32:11 MET DST

Cze!
   Mam taki problem. Miałem Viste i nagle zaczęły mi się pojawiać
bluescreeny i zwis kompa. Poniważ pojawiały mi się średnio od co kilka do co
kilkanaście minut postanowiłem przeinstalować system. Chciałem zainstalować
XP formatując partycję C. A tu nagle podczas instalacji TO SAMO !!!!
Sprawdziłem kod błędu na wyświetlaczu i okazało się że to coś nie tak z
pamięciami (mam 2 x 1Gb w trybie Dual DDR). Zacząłem je zatem testować.
Wziąłem je do kumpla a u niego wszystko ok. Natomiast u mnie po wielu
testach okazało się że jak wyjme jedną do druga sama chodzi bez problemy z
kazym gnieździe każdego banku (dotyczy to każdej z obu kości). Natomiast w
jakiejkolwiek konfiguracji włoże obie to zaczynają się bluescreeny .... Jak
myślicie czy jedynym wyjściem to oddani płyty na gwarancji ??? (walnięty
kontroler)
pozdrawiam;
Paweł.