Re: Jaki monitor do pracy z AutoCAD?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 23:26:50 MET DST

Wojtek Malina pisze:
> Ale widziales obaz takich budzetowcyh 19"?
Widziałem. Za ~1000zl teraz nie dostajesz wcale tak zlego obrazu i
budzetowego monitora. Budzetowe to sa 19" za 599 z marketu, albo matryce
montowane w laptopach za 2500zl. Pozatym na monitorze z DVI punkt=pixel
i nie ma problemu z rozmazaniem obrazu, dlatego to zaznaczylem

> I pracowals na nich dluzej niz 2-3 godziny wslipiając oczy w kreski,
> punkty i linie?
No bywa ze pracuje >20h bez przerwy z cado-podobnym softem na zestawie
Samsung 203B (daje rade, a kosztował około 950zł) + jakis fujitsu
siemens 19" (straszny shit), i nie jest zle. Jest nawet troche lepiej
niz na poprzednim zestawie - 2x 21" CRT trinitron sony-sun gdm5460 -
kolory, głębia czerni, dynamika oczywiście nie ta (crt były dużo lepsze
w filmach, foto itp), ale bloki, tekst, linie i "syntetyczne male
elementy" dużo lepiej mi się na lcd ogląda.