Re: Jaki monitor do pracy z AutoCAD?

Autor: Wojtek Malina <wojtek_malina_at_gazeta.pl>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 23:33:51 MET DST

Użytkownik BartekK napisał:
> Widziałem. Za ~1000zl teraz nie dostajesz wcale tak zlego obrazu i
> budzetowego monitora. Budzetowe to sa 19" za 599 z marketu,

Nienienie, za ta cene to nei sa budzetowe tylko loooow-end :)

> No bywa ze pracuje >20h bez przerwy z cado-podobnym softem na zestawie
> Samsung 203B (daje rade, a kosztował około 950zł) + jakis fujitsu
> siemens 19" (straszny shit), i nie jest zle.

Szacun dla twoich oczu, moje nie sa takie pancerne.

> Jest nawet troche lepiej
> niz na poprzednim zestawie - 2x 21" CRT trinitron sony-sun gdm5460 -
> kolory, głębia czerni, dynamika oczywiście nie ta (crt były dużo lepsze
> w filmach, foto itp),

A wiesz, ze taki Eizo nie ustepuje CRTkowi? :> Wiem, bo sam dlugo
pracowalem na profesjonalnej 19" Soniaka. Dlugo i dlugo i co patrzylem
na LCD to mi lzy ciekly. Niestety CRT-ek dobil dni swoich :/

Pozdr