Re: Nowy Notebook

Autor: goto <gozweiSPAMIK_at_gmail.com>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 23:13:04 MET DST

> Wlasnie dlatego chcialbym XP... A czy nowke mozna jeszce dostac w PL lub
> USA z winXP?

Tak, tylko trzeba ze 20 dolarów dopłacić do XP. Poza tym licencja Visty
Buisness uprawnia do downgrade do XP na danym kompie (trzeba mieć tylko
nośnik z kluczem produktu)

> A czy mozna Cie prosić o plusy i minusy panoramy?

Mam przed sobą 15,4 cala panorame 1680x1050 i 12 calowy 1024x768 i nie widze
żeby panorama miała jakies minusy.
Plus jest taki że masz duży ekran, a do czego go użyjesz to inna bajka....

> Tu mnie zaskoczyles! Chyba trzeba w systemie ustawic wiekszą cccionkę (a
> to nie jest ajlepsze), bo menu i paski narzedziowe będą maleńkie..

Mam standardową czcionkę i można sie przyzwyczaić że jest mała :)

> Nie znam sie na rzeczy. Dodatkową baterię to gdzie trzymasz, ile ona waży
> i kosztuje?

u mnie jest podpinana od spodu laptopa do gniazda stacji dokującej. Laptop z
2 bateriami waży około 2 kilo (plus minus)
Kosztuje około 600 zł.