Re: Nowy Notebook

Autor: Adaq <Adaq_TNIJ_at_op.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 22:26:06 MET DST

> Jak ma być mobilnie to XP bo Vista marnuje zasoby i baterię
Wlasnie dlatego chcialbym XP... A czy nowke mozna jeszce dostac w PL lub w
USA z winXP?

> Panorama jest wygodna jak trzeba mieć dużo szerokości. Wysokość w
> panoramie nie stanowi najmniejszego problemu.
A czy mozna Cie prosić o plusy i minusy panoramy?

> Wyższa... polecam 1680x1050 dla panoramy przy 15,4"
Tu mnie zaskoczyles! Chyba trzeba w systemie ustawic wiekszą cccionkę (a to
nie jest ajlepsze), bo menu i paski narzedziowe będą maleńkie..

> Minimum to jakaś godzina w laptopach "do gier" też kpina zresztą.
> Max 7-8 z pojedyńczą baterią i ponad 10 z dołączoną dodatkową (akurat
> tak ma mój nowy laptop i to jest na tyle sporo że pozwalam sobie nazwać
> do maxem)
Nie znam sie na rzeczy. Dodatkową baterię to gdzie trzymasz, ile ona waży i
kosztuje?

(...)
> Na pewno warto brać laptopa z Centrino Duo, bo to najnowsza technologia.
> Jak się uprzesz na viste to minimum 2GB ramu. Dysk to co kto lubi są
> tacy co im wystarcza 40GB i są tacy co cierpią przy 160. WiFi jest
> standardem we wszystkich modelach z tego co wiem, zastanów się czy
> potrzebujesz bluetooth. Jak masz zamiar dużo pisać na komputerze to
> pójdź do jakiegoś sklepu co ma różne modele i popróbuj klawiaturę, bo
> one wcale nie są takie same. Jak masz zamiar dużo podróżować z tym
> laptopem to porównaj masy komputerów i wielkość zasilacza.
> [...]

Wielkie dzieki za odpowiedź :) Coraz bardziej optuję za XP, tylko czy kupie
taki nowy?