Re: Grafika do 300zł / Radeon?? GeForce?? [AGP]

Autor: ZZhype <zzhype_at_op.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 20:05:43 MET DST

Michal Bien wrote:

> Np: u Galaxy z GPU zasilanym 2,15-2,20V. U Palita jest on
> niedowoltowany i bez podnoszenia napiecia dziala typowo bez problemow
> do 540-550 MHz przy 7600GS. Kwestia przeszukania sieci i olowka B
> zamalowujacego jeden z opornikow i juz mozna krecic do poziomu 650 MHz
> a czasem i wiecej, ale jeszcze mi nie bylo to potrzebne. 550 MHz GPU
> i 1600 - 1800 na pamieci wsytarcza do wszystkiego w co gralem,
> z CoH z bajerami wlacznie.

Fakt - ołówek to poteżne narzędzie "tuningowe" w wielu kartach ze stajni
NVIDIA ;-) Z dobrym chłodzeniem można często zdziałać cuda.

Mały OT - jak wygląda kwestia mostków HSI w GF7600 na AGP? Są nadal w
odzielnym czipie (nie zabudowane w GPU) jak sądzę? Jeśli tak - widział
ktoś może w handlu radiatory dedykowane (lub pasujące) do nich? Bo
osobiście spotkałem się tylko z Zalmanami robionymi na HSI w GF6xxx
(rozstaw 43 mm AFAIR)?

Pozdr.