Re: Nowy Notebook

Autor: Adaq <Adaq_TNIJ_at_op.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 22:17:48 MET DST

Wielkie dzięki za odpowiedź
(...)
> w tej chwili panorama to standard
OK, ale jakie są plusy i minusy panoramy? Bo wydaje mi sie, ze plusy tylko
dla filmow, a praca z textem, bazami, programami, to minusy -czy ktos
praktykowal i moze mi to jeszce porównać?

> przy mojej toshibie 15,4'' jest 1280x800 - jak dla mnie moze byc, zarowno
> internet, office jak i filmy czy gry
Wiadzilem 15,4" na 1400 i literki, paski programów, itp. były b. maleńkie...

> niestety jest to bolaczka laptopow - na standardowych pojedziesz 1-1,5h,
> przy profilu oszczednym moze 2,5-3h, generalnie da sie na jednym
> ladowaniu film obejrzec
Pytanie do specow: jak dlugo trzeba na regeneropwac wyczerpaną maksymalnie
baterię taką stsndard (1-1,5h)?

> jak kupowany w pl bedzie problem, ja sprowadzilem z us A105 z coreduo
> (t2050, 512ddr, i945, 80hdd, dvdrw,wifi,czytnik linii papilarnych itd) za
> ok. 700$, dolozylem kostke 512 i gra jak ta lala
Też myslalem o sprowadzeniu, tylko, ze nie znam sie dobrze na tym :) Czy
doradzisz cos, bylbym b. wdzieczny