Re: Problem z uruchomieniem

Autor: suruwczak <suruwczak_at_interia.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 13:13:03 MET DST

On 9 Lip, 14:31, suruwczak <suruwc...@interia.pl> wrote:
> Witam
> Mam problem przekladalem wszystkie czesci z plyty Procomp biz1a na
> Abit AB BH6 i komputer nie chce dzialac. Zaznacze ze obydwa komputery
> przed zamiana chodzily bez problemu. Probowalem poskladac wszystko tak
> jak bylo ale i tak nic nie dziala. Procesor celeron 400 mhz ram 128 pc
> 100, dysk 40 gb wd. Objawy nastepujace naciskam przycisk power zapala
> sie lampka od zasilania i od dysku obydwie swieca sie ciaglym swatlem
> i nic sie nie dzieje. Nie ma sygnalu biosu na monitorze nic sie nie
> [...]

Witam udalo mi sie uruchomic komputer ale mam nastepujacy problem po
wlaczeniu pojawia mi sie komunikat "CPU is unworkable or has been
changet. Please recheck - CPU SOFT MENU" wchodze do BIOS ustawiam
wszystko tak jak powinno byc i zapisuje zmiany i wychodze z BIOSU.
Komputer sie wlacza od nowa i znowu pojawia sie ten sam komunikat
wchodze znowu do biosu i w CPU SOFT MENU zmiany ktore wprowadzilem sie
nie zapisaly ale w innychzakladkach na STANDARD CMOS SETUP zmiany sa
zapisane co sie dzieje??? Moze ktos mi poda jakie powinny byc
najbardziej optymalne ustawienia dla tego procesora i p yty glownej??
Z gory dziekuje???