karta graficzna z najlepszym skalerem

Autor: <contact_agentedwardfring1_at_yahoo.co.uk>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 13:24:13 MET DST

Witam,
szukam karty graficznej z najlepszym skalerem.
Oglądam dużo śmiesznych filmików z Internetu na pełnym ekranie (DVI-D
1024x768). Jak wiadomo taki filmik to mały rozmiar pliku, ogromna kompresja
i wielkie klock/bloki na pełnym ekranie.

Nowoczesne GPU potrafią poprawić jakość tych filmików na pełnym ekranie
poprzez usuwanie klocków/bloków i wygładzanie obrazu. Taka funkcja nazywa
się overlay/hardware scaling.
ATI w Radku 9000 miało fullstream, który miał to robić. Oszukali mnie. ATI
nigdy w sterowniku nie uruchomiło tej funkcji dla Radka 9000. Z tego co
czytałem to divx player ma tą funkcję aktywną dla Radków >9500. Czy to
naprawdę działa? Jaka jakość po włączeniu? Czy działa z WMP11? Gdzieś
podobno była specjalna wersja RealPlayera z Fullstream ale nic nie
znalazłem.
Nvidia od Geforce6 oferuje 5x4 High Quality Scalling dla video.
Nvidia ma Purevideo ale podobno tylko działa z płytami DVD.
S3 Chrome S27 ma podobno ładny skaler niezależny od playera.
Intel ma technologię Intel Clear Video. Ale nie wiem czy to jest dla
wszystkich klipów czy tylko płyt DVD.
Zintegrowany Sis też sobie nieźle podobno radzi.

--
contact_agentedwardfring1(at)yahoo(dot)co(dot)uk is spamer
contact_agentedwardfring1(at)yahoo.co.uk is spamer