Re: myszy na COM

Autor: Piotrek <example_at_example.com>
Data: Thu 12 Jul 2007 - 12:15:13 MET DST

Witam Cie serdecznie ianus,

> (...) Na szczęscie pomiędzy grupą złośliwców na grupie zawsze znajdzie
> się ktoś kto odpowie na zadane pytanie. (...)

REM Wpisuje: google.pl --> mysz serial
REM Otwieram kilkanascie pierwszych linkow
REM Kopiuje adresy do nowego posta
REM Odpowiadam na zadanie przez grupowicza pytanie

Myszki serialowe znajdziesz m.in. w poniższych sklepach:

http://www.hart.pl/sklep/product.php?pid=3299
http://www.uno.pl/t_15508/702_720_serial/
http://1klik.pl/sklep/Myszki_trackballe/Mysz_A4TECH_OK_720_serial/c14/p7994/
http://www.sklep.abad.pl/index.php?type=show_prod&id=11317
http://b2b.gepard.com.pl/index.php?page=produkt&id=10865
http://twojepc.emarket.pl/pricelist/item.aspx?pid=C1040000
http://www.delfin-cdr.pl/product/id/566,mysz-a4-tech-neo-702-serial
http://www.swiatkomputerow.pl/item.php?nr=1021

Mam nadzieje, ze o to wlasnie Ci chodzilo.
Jesli nie - przepraszam, jesli tak - ciesze sie, ze moglem pomoc :)

--
Pozdrawiam -
Piotrek