Re: myszy na COM

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 13:28:40 MET DST

ianus napisał(a):

> Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:f731id$6tf$1@atena.e-wro.net...
>
> Świat nie kończy się na googlach i wikipedii - przynajmniej dla mnie...
> Na szczęscie pomiędzy grupą złośliwców na grupie zawsze znajdzie się
> ktoś kto odpowie na zadane pytanie. A własciwie po co tacy
> wszystkowiedzący specjaliści od googli jeszcze zaglądają na grupy?

Odpowiedz proszę na moje pytanie - w czym aż tak dopiekła Ci odpowiedź
kolegi? Zadajesz raczej proste pytanie. Kolega dał Ci podpowiedź, jak
tego szukać (możesz być pewny, że spora grupa użytkowników nie czuje
żadnego powiążania między COM, LPT, Serial, etc. w czasach USB i innych
firewire).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,