Re: myszy na COM

Autor: ianus <USUNianus_at_op.pl>
Data: Wed 11 Jul 2007 - 20:49:04 MET DST

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:f731id$6tf$1@atena.e-wro.net...
> Złośliwy jesteś, bo właśnie tego nie zrobiłeś, co kolega podpowiedział.
> Pierwszy link daje odpowiedź na Twoje pytanie. Czego byś
> oczekiwał od grupy?

Świat nie kończy się na googlach i wikipedii - przynajmniej dla mnie... Na
szczęscie pomiędzy grupą złośliwców na grupie zawsze znajdzie się ktoś kto
odpowie na zadane pytanie. A własciwie po co tacy wszystkowiedzący
specjaliści od googli jeszcze zaglądają na grupy?

Pozdrowienia dla tych którzy jeszcze mają chęc odpowiadać na pytania innych
zamiast psuć klawiatury przy wklepywaniu złośliwych i nic nie wnoszących
postów.

JS